Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Bokarögzítők

A bokaízület
A bokaízület egy nagyon erős ízület, melyet három csont alkot. A két lábszár csontjai sípcsont és sárkapocscsont, valamint ezen csontok hajlítását végző ízületek alkotják a bokát, amit erős szalagok tartanak. Ezen szalagok biztosítják a stabilitást.
 
Megelőzés 
Sportolás vagy aktív fizikai munkavégzés előtt mindig melegítse be izmait és az edzés végeztével ne hagyja ki a nyújtást sem, hogy ezzel is csökkentse a sérülések kockázatát. Figyeljen a megfelelő cipőválasztásra, ha egyenletlen terhelést kap a láb külső vagy belső része, az fájdalomhoz vezethet, ennek korrigálására nyújtanak megoldást a különböző talpbetétek. Sportoláshoz mindig olyan cipőt válasszon, ami megfelelően stabilan tartja a lábát és bokáját. 
 

Az ízületi rögzítők és védők pozitív élettani hatásai:

  • Tehermentesítik az érintett boka ízület körüli részt
  • Stabilizálják és támogatják a sérült területet
  • Megelőzik és védelmet nyújtanak a további sérülések ellen
  • Gyorsítják a rehabilitációs, gyógyulási folyamatokat
Rendezés:

Hol fáj?

Kisebb fájdalom és zúzódás a boka körül. Kisebb duzzanat és érzékenység a boka körül. Fájdalmat érez, ha súlyt helyez a bokájára? Merevség a boka és a lábszár környékén, különösen a reggeli ébredés után?

A bokaízület

A bokaízület egy nagyon erős ízület, melyet három csont alkot. A két lábszár csontjai sípcsont és sárkapocscsont, valamint ezen csontok hajlítását végző ízületek alkotják a bokát, amit erős szalagok tartanak. Ezen szalagok biztosítják a stabilitást, és ha megfelelően működnek, akkor sétálás és állás közben a testünk súlyának másfélszeresét, futás közben akár a nyolcszorosát képesek elviselni.

Sérülések

A kificamodott bokaízület csaknem olyan fájdalmas, mint a törés, és mint általában a meghúzódott, elszakadt ínszalagok. A bokasérülés meglehetősen gyakori, ami akkor következik be, amikor a bokaízület túlságosan le van terhelve, vagy ki van csavarva a természetes helyzetből.

Megelőzés

Sportolás vagy aktív fizikai munkavégzés előtt mindig melegítse be izmait és az edzés végeztével ne hagyja ki a nyújtást sem, hogy ezzel is csökkentse a sérülések kockázatát. Figyeljen a megfelelő cipőválasztásra, ha egyenletlen terhelést kap a láb külső vagy belső része, az fájdalomhoz vezethet, ennek korrigálására nyújtanak megoldást a különböző talpbetétek. Sportoláshoz mindig olyan cipőt válasszon, ami megfelelően stabilan tartja a lábát és bokáját.

Keresés