Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Blog

Blog

2021. 01. 14. 09:37:00
Medicinlabda nemcsak a testnevelés órán... Amikor medicinlabdáról esik szó, mindenki szeme előtt az iskolai tesiórák jellegzetes barna színű, bőr borítású labdája jelenik meg. Emlékszünk még arra, hogy milyen feladatokat kellett csinálnunk vele? Emlékszünk még arra is, hogy állandóan kicsúszott a kezünkből és a nem igazán tónusos törzsizmokkal dobtuk-kaptuk a labdákat?
2021. 01. 11. 11:00:00
Edzés súlylabdával Mint tudjuk megannyi lehetőségünk van feszesítésre, izomtömeg növelésre, erőfejlesztésre konditermi és otthoni körülmények között is. Jellemzően azonban - a felhasznált eszközök vonatkozásában - mégis megragadunk a kézi súlyzók, tárcsák, edzőtermi gépek szentségében és igen nehezen nyitunk alternatív edzésmódok, vagyis inkább alternatív eszközök felé.
2021. 01. 07. 12:16:00
Kettlebell szerepe az élsportban A kettlebell melyet girja vagy harangsúly néven is ismerhetsz, tulajdonképpen egy fogantyúval ellátott golyóhoz hasonlító, harang alakú súlyzó. A kettlebell súlyzók a testedzés egyik legintenzívebb formáját teszik lehetővé, így zsírégetésben verhetetlenek! Gyakorlatilag bármilyen testmozgáshoz használható legyen szó fitneszről, erőnléti edzésről, testépítésről vagy csak egy egyszerű bemelegítésről. De hogyan használjuk az élsportban?
2020. 12. 22. 11:11:00
Az ízületek kímélésének jelentősége Az ízületvédelem munkánk egyik kiemelt része, ami során felhívjuk a figyelmet a mozgások helyes kivitelezésére. Célja, hogy megtanítsuk az ízületeinknek és izmainknak a megfelelő terhelését. Mindezek mögött komoly biomechanikai tudás rejlik, ezért is emeljük ki minden alkalommal, hogy az edzés / terápia megkezdése előtt érdemes gyógytornásszal konzultálni, hogy ezeket a nüánsznyinak tűnő, de annál lényegesebb dolgokat át lehessen beszélni egyénre szabottan. 
2020. 11. 25. 11:14:21
Ízületi rögzítők jelentősége - mikor használjuk és mikor nem

Sok hobbi sportolón látunk ízületi rögzítőket, de mik is ezek és miért is viseljük?

Sok fajta ízületrögzítőt ismerünk, vannak elasztikusak, oldalt illetve körkörösen merevítettek, annak megfelelően, hogy mi a célunk vele. A rögzítő alkalmazásának létjogosultságáról és típusáról  mindenképpen érdemes orvossal és / vagy gyógytornásszal konzultálnunk.

2020. 11. 17. 00:00:00
Hatékony edzés az otthonodban gumiszalaggal

Sokszor, sokak fejében ott akad el az otthon edzés, hogy azt gondolják, nem lehet elég hatékony, nem alkalmas igazi alakformálásra, unalmas, egyhangú, a határterhelést még hírből sem “ismeri”. Nos ezen emberek számára van egy rossz hírem! Igenis lehet fejlődést, feszes szép izomzatot “generálni” otthon a nappalink szőnyegén edzve is méghozzá változatos edzéssel sőt, a progresszív terhelést is szem előtt tartva. De hogyan? 

2020. 11. 12. 15:04:00
Középpontban a vállfájdalom

A vállízület fájdalma napjainkban a derékfájást követő leggyakrabban előforduló mozgásszervi eredetű panasz. Gyakran okoz tartós funkciókárosodást, mozgáskorlátozottságot, illetve gyakoriságának és a hosszas rehabilitációnak köszönhetően nagy terhet ró az egészségügyi ellátórendszerre is.

2020. 11. 06. 11:00:00
Otthoni edzés pilates labdával

Az online tér tágulásával, a technika fejlődésével egyre inkább teret hódít napjainkban az otthon edzés, mely lássuk be számtalan előnye mellett kihívásokat is tartalmaz! Hogyan tegyük tényleg hatékonnyá, változatossá, hosszú távon élvezhetővé az otthoni tornát? Van erre egy tippünk, mégpedig egy eszköz, a pilates labda vagy másnéven soft ball formájában. 

2020. 10. 29. 10:04:46
Két lépés, amit soha ne hagyj ki edzéseid során! – A bemelegítés és a nyújtás fontossága

A mozgást megelőző bemelegítés és az edzés utáni nyújtás nélkülözhetetlen szerepe megkérdőjelezhetetlen, mégis többnyire elhanyagoljuk. Ez a teljesítmény romlását vonhatja maga után, valamint komoly sérüléseket eredményezhet, ráadásul az izmaid is lassabban fognak regenerálódni egy-egy edzés után, ha kihagyod ezeket a lépéseket. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy odafigyelj arra, hogy elég időt szánj az edzésed előtt és után arra, hogy bemelegíts és megfelelően nyújts. Nincs mindig időd arra, hogy elvégezz egy 10-15 perces bemelegítést vagy nyújtást, de nem hagynád ki őket? Mutatunk egy megoldást, amivel egy kicsit felgyorsíthatod ezeket a folyamatokat!

2020. 10. 22. 10:42:01
7 kettlebelles gyakorlat, amit kezdőként nem hagyhatsz ki!

A kettlebell vagy más néven girja, első ránézésre egy furcsa fogantyúval ellátott, harang alakú gömbsúly, mely rengeteg lehetőséget rejt magában különleges kialakítása miatt. Egyre nagyobb népszerűségnek örvend ez az edzésforma, mert hatékonysága szinte megkérdőjelezhetetlen. Te is belevágnál a kettlebelles edzésekbe, de még az alap gyakorlatokat sem ismered? Akkor most jó helyen jársz, hiszen mi most mutatunk neked 7 olyan gyakorlatot, amit mindenképp ismerned kell, ha kettlebellel edzel!

2020. 10. 15. 11:11:56
Miért érdemes instabil eszközöket használnod edzéseid során?

A mindennapi életben nagy szükségünk van a jó egyensúlyra és mozgékonyságra, melyek alapvetően meghatározzák a testünk aktivitását. Az egyensúly fejlesztése az élet minden szakaszában fontos szerepet játszik, ezért edzéseid során ennek a területnek a fejlesztésével is érdemes foglalkoznod. Hogyan tudod fejleszteni az egyensúlyod és ebben hogyan segíthetnek az instabil eszközök? Lássuk!

2020. 10. 01. 11:35:14
Erősítsd core izmaidat ezzel a 8 hatékony gyakorlattal!

Sok edzéstervben szerepel a core izomzat edzése és fejlesztése, azonban sokan nem is tudják, hogy mit is takar a „core izom” kifejezés és miért érdemes erősíteni ezt a területet. Te is elvesztél kicsit a core izmok világában és szeretnéd bővíteni a tudásod ezen a területen? Most segítünk, hogy pontosan mit is fed le ez a gyűjtőnév, illetve mutatunk 8 olyan gyakorlatot, amivel te magad, az otthonodban is hatékonyan erősítheted és fejlesztheted a core izmaidat. Fedezd fel a core izmok világát, vágj bele most!

2020. 09. 17. 12:22:13
5 tipikus hiba, amit kezdőként edzéseid során elkövetsz

Nem megfelelő táplálkozás, túledzés, a pihenőnap kihagyása – ez még csak néhány abból a számtalan hibából, melyet kezdőként elkövethetsz akkor, ha rendszeres edzésre adod a fejed. Azért, hogy a jövőben tudatosan oda tudj figyelni ezeknek a hibáknak az elkerülésére, érdemes megismerned azt az 5 leggyakoribb hibát, amit kezdőként elkövethetsz edzéseid során!

2020. 09. 03. 14:49:30
4 alapgyakorlat saját testsúlyos edzéshez kezdőknek

Nem kell túlkomplikálni az edzéseket ahhoz, hogy elérd a régóta vágyott alakot. A saját testsúlyos edzés nagyszerű módja lehet annak, hogy megvalósítsd a kitűzött céljaidat úgy, hogy közben odafigyelsz az egészségedre is! Nem számít, hogy kezdő, újrakezdő vagy rendszeresen sportoló vagy, a saját testsúlyos edzés minden szinten kihívások elé állíthat téged, aminek köszönhetően erősödhet az izomzatod és szálkásodhat az alakod.

2020. 08. 27. 11:05:40
6 egyszerű kézi súlyzós gyakorlat kezdőknek

Kezdőként a súlyzós edzések gondolata is nagy kihívást jelenthet számodra és elveszve érezheted magad a súlyzók világában. Nem tudod, melyik súlyhoz nyúlj, melyiket válaszd, milyen gyakorlatokat végezz el vele. Azért, hogy könnyebben eligazodj a kézi súlyzók világában most segítséget nyújtunk neked az eszköz kiválasztásában és mutatunk 6 olyan gyakorlatot is, amit könnyen beépíthetsz edzéstervedbe, ha kezdőként vágsz bele a kézi súlyzós edzésekbe!

2020. 08. 12. 09:38:04
10 kézi súlyzós gyakorlat, amivel a teljes tested megdolgoztathatod

A súlyzós edzés az egyik legnépszerűbb edzőtermi edzésforma, ám nem szükséges edzőterembe menned ahhoz, hogy te is hódolj a kézi súlyzós edzések iránt érzett szenvedélyednek!  Az otthonodban is izzasztó és kihívásokkal teli kézi súlyzós edzéseket tudsz elvégezni. Ehhez csupán néhány jó gyakorlatra, egy pár kézi súlyzóra és a kitartásodra van szükséged! Az utóbbi szempont már megvan, de nem tudod, hogy milyen kézi súlyzós gyakorlatokkal formálhatod az alakodat? Mi segítünk és mutatunk neked 10 gyakorlatot, amit ha rendszeresen, néhány körben végig csinálsz, akkor látványos eredményeket érhetsz el!

2020. 08. 06. 10:57:40
Edzés a nyári melegben – 4 +1 tipp, amit ismerned kell, ha nyáron edzel

Sokak számára a testedzés egy életforma, így a tikkasztó melegben is ragaszkodnak napi rutinjukhoz, még akkor is, amikor mások rosszulléttől vagy hőgutától félve az utcára sem szívesen mennek ki. Nálad sincs nyári szünet, ha az edzésekről van szó? A nagy melegben sem állsz le a mozgással? Íme, egy kis segítség ahhoz, hogy a kitartásoddal és az elszántságoddal továbbra is hatékonyan formálhasd az alakod és megtartsd az eddig elért eredményeidet a kánikula idején is!

2020. 07. 30. 10:07:41
8 fitnesz labdás gyakorlat, amitől feszes és formás lesz a tested

A gimnasztikai labda vagy más néven fitness labda vagy fittball, egy izgalmas kiegészítő, mely nem hiányozhat az otthoni edzéseidből sem. Sokoldalú eszköz, hiszen amellett, hogy a rajta való üléssel hatékonyan veheted fel a harcot az ülés okozta hátfájdalmakkal szemben, használatával számos jól ismert gyakorlatot tehetsz kihívásokkal telibbé és változatosabbá! Hogyan tudod formálni az alakod ezzel az egyetlen eszközzel? Megmutatjuk!

2020. 07. 16. 10:00:30
6 sporteszköz, ami nélkül nem érdemes elindulnod nyaralni

Rendszeresen sportolsz vagy épp a nyárra lendültél formába, de úgy érzed, hogy a nyaralás ezt kapásból veszélybe is sodorja? Nem így van! Nyaralás alatt is formában maradhatsz anélkül, hogy le kéne mondanod az élet élvezetéről. Tervezz tudatosan és a futócipőd mellett vigyél magaddal néhány olyan hatékony, kis helyen elférő sporteszközt is, amiknek használatával átmozgathatod a tested. Így nyaralás után könnyebben visszatérhetsz a mindennapi edzések világába!

2020. 07. 02. 12:01:52
Melyik a jobb választás? – kettlebell vs kézi súlyzó

Otthoni edzéseid során szeretnéd a legtöbbet kihozni magadból és abból a kis időből, amit edzésre tudsz fordítani? Úgy szeretnéd fejleszteni az erőd és az izomzatod, hogy közben a tested tónusos maradjon? Használj különböző súlyokat az edzéseidhez!

Keresés