Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Hogyan végezzük helyesen a legnépszerűbb funkcionális gyakorlatokat? - III. rész

2017. 09. 13. 15:42:00
Hogyan végezzük helyesen a legnépszerűbb funkcionális gyakorlatokat? - III. rész Egy pár gyakorlatot vettünk górcső alá. Ezeket alkalmazzuk talán a leggyakrabban funkcionális edzéseken, mégis ezekkel van a legtöbb probléma. Fókuszban a plank más néven az alkartámasz.

Plank / alkartámasz

A leggyakrabban előforduló hibák:

Ha nehéz a plank, pont az ellenkező hatást érhetjük el, mint szeretnénk, ha beengedjük a derekunkat növelhetjük a már amúgy is fokozott ágyéki homorulatot.

Megoldás:

Korrekt kivitelezése: Fej lefele tekint a törzs folytatásában, vállak lazák, könyökök a vállak alatt, tenyerek egymás felé tekintenek és párhuzamosak, törzs egyenes, derék- és hasizmok feszesek, fenék szorít, térd nyújtva, lábujj támasz.
Ha nagyon nehéz inkább emeljük magasabbra a medencét a derekunk védelme érdekében.

Szintén gyakori hiba:

Ha már elfáradtunk vagy végeztünk a gyakorlattal sose a medencénket tegyük le a talajra először.

Megoldás:

A térdünkkel támaszkodjunk le inkább.

A cikk első részét itt találod meg ----> Hogyan végezzük helyesen a legnépszerűbb funkcionális gyakorlatokat? - I. rész

A második részt pedig itt éred el ---> Hogyan végezzük helyesen a legnépszerűbb funkcionális gyakorlatokat? - II. rész

 

Tartalomhoz tartozó címkék: funkcionális gyakorlat plank

Keresés