Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Hogyan végezzük helyesen a legnépszerűbb funkcionális gyakorlatokat? - II. rész

2017. 09. 13. 15:30:00
Hogyan végezzük helyesen a legnépszerűbb funkcionális gyakorlatokat? - II. rész

Egy pár gyakorlatot vettünk górcső alá. Ezeket alkalmazzuk talán a leggyakrabban funkcionális edzéseken, mégis ezekkel van a legtöbb probléma. Fókuszban a kitörés.

 

Kitörés
A leggyakrabban előforduló hiba:
Ugyancsak a térdízület illetve a derék túlterhelése, ha túlzottan előre engedjük a térdet, illetve belehomorítunk a gyakorlatba.
Megoldás:
A hátsó térdet lefele engedjük, az elülső térd ne előzze meg a lábat, és ne engedjük, hogy bedőljön, a derekunk érdekében a hasat folyamatosan húzzuk be.

 

 

A cikk első részét itt találod meg ----> Hogyan végezzük helyesen a legnépszerűbb funkcionális gyakorlatokat? - I. rész

A harmadik részt pedig itt éred el ---> Hogyan végezzük helyesen a legnépszerűbb funkcionális gyakorlatokat? - III. rész

 

Tartalomhoz tartozó címkék: funkcionális gyakorlat

Keresés