Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Powerband (gumipánt) - core edzés - videóval

Szabó Eszter Réka - személyi edző
2021. 09. 23. 14:57:00
Powerband (gumipánt) - core edzés - videóval

A powerband szalagok segítségével nagyon változatos edzésket végezhetünk, mivel a gumipánt is egy ellasztikus ellenállással rendelkező eszköz, akárcsak a gumiszalag. Most egy kifejezetten a core izmokat fejlesztő gyakorlatsort mutatunk nektek ezzel az eszközzel.

Olvasási idő: 6 perc

A core izomok jelentőségéről és hogy milyen fontos szerepet is töltenek be,  korábban már írtunk az edzőheveder bemutatásakor. Ha nem olvastad azt a cikkünket, akkor ajánluk figyelmedbe.

Olvasd el a szerző Szabó Eszter Réka személyi edző ajánlott cikkét a témában!
Saját testsúlyos core edzés edzőhevederrel - videóval

A powerband szalag vagy másnéven gumipánt már szerepelt a blog bejegyzéseink között, ezért ha most ismerkedsz ezzel az eszközzel, akkor korábbi cikkeinket is ajánljuk neked.

Olvasd el a szerző Szabó Eszter Réka személyi edző ajánlott cikkét a témában!

12 powerband gyakorlat kezdőknek és középhaladóknak (képekkel)

13 powerband gyakorlat haladóknak (képekkel)

Ha elolvastad a core izommal foglalkozó cikkünket, akkor már Te is tudod, hogy már nem kérdés, hogy miért is fontos fejleszteni az alábbi területet. Az alábbi videóban 8 hatékony, powerband szalaggalvégrehajtható gyakorlatot mutatunk be, melyek alkalmazásával színesítheted a már megszokott edzésterved, vagy akár otthon is lenyomhatsz egy gyilkos core edzést:

A videóban látható gyakorlatok gumipánttal:

  • Hasprés oldalra
  • Plank térdhúzás oldalra
  • Törzs rotáció
  • Russian twist
  • Biciklis has
  • Törzsdöntés oldalra
  • Inverz hasprés
  • Hasprés

A gumipánt használata közben elsődlegesen dolgozó izmok:

  • Core izmok:
    • a medencefenék izmai (M. Pelvis diaphragma)
    • a haránt hasizom (M. Transverus abdominis),
    • a belső ferde hasizom (M. Obliquus abdominis internus),
    • a gerincfeszítő izmok (M. Erector spinae),
    • a sokbahasadt izmok (M. Multifidus) – a transversospinalis egység része
    • a rekeszizom (M. Thoracic diaphragma)
  • Hasizmok (M. Rectus abdomnis, M. Obliquus externus, M. Serratus anterior)

Hogyan tovább?

  • Ha van már powerband szalagod, akkor kezdődhet is az edzés, ha még nincs, akkor webshopunkban itt találod 

Olvasnál még a szerzőtől? Szabó Eszter Réka korábbi cikkei:

 

A szerzőről:

Szabó Eszter Réka

Tanulmányaimat jórészt a Fitness Akadémián végeztem, akkor már több éves sportmúlttal a hátam mögött. Személyi edzőként és csoportos óraadóként nem csak az általános edzettségre fektetek nagy hangsúlyt, de a prevencióra és a rehabilitációra is. A mozgás és a sport elkötelezett hívének tartom magam, így szívesen kínálok segítséget mindazoknak, akik bizonytalanok, nem rendelkeznek kellő információval egy adott területen vagy hiányzik a kellő motiváció. Ha egészségesebb életre vágysz, érjük el együtt a céljaidat:

E-mail: szabo.eszter.reka[kukac]gmail.com
Tel.: 06704107528
Facebook: https://www.facebook.com#sleszterreka.szabo/

Szabó Eszter Réka

 

 

 

 

 

Keresés