Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Hogyan végezzük helyesen a legnépszerűbb funkcionális gyakorlatokat? - I. rész

2017. 09. 13. 15:19:00
Hogyan végezzük helyesen a legnépszerűbb funkcionális gyakorlatokat? - I. rész

Egy pár gyakorlatot vettünk górcső alá. Ezeket alkalmazzuk talán a leggyakrabban funkcionális edzéseken, mégis ezekkel van a legtöbb probléma Fókuszban a guggolás. 

 

 

Guggolás

A leggyakrabban előforduló hibák:

I. A legjellemzőbb problémák egyike, hogy nagyon belehomorítunk a hátizmok feszessége és a hasizmok gyengesége miatt.

Megoldás:
Húzzuk be a hasunkat miközben guggolunk az ágyéki gerincünk érdekében és egyenes háttal kivitelezzük.

II. Másik legjellemzőbb a térd ízület túlterhelése.

Megoldás:
Ne guggoljunk 90°alá, illetve a térdkalács kövesse a nagylábujj tengelyét és ne előzze meg azt.

 

 

 

A cikk második részét itt találod meg ----> Hogyan végezzük helyesen a legnépszerűbb funkcionális gyakorlatokat? - II. rész

A harmadik részt pedig itt éred el ---> Hogyan végezzük helyesen a legnépszerűbb funkcionális gyakorlatokat? - III. rész

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: funkcionális gyakorlat guggolás

Keresés