Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Csak nőknek - otthoni edzés ötletek mini band szalaggal

Szabó Eszter Réka - személyi edző
2021. 02. 04. 12:34:00
Csak nőknek - otthoni edzés ötletek mini band szalaggal Kényelmes otthon is használhatod? Kis helyen is elfér és az egész testedet átmozgathatod vele? Fellélegezhetsz, igen létezik olyan eszköz, amire az előbb felsoroltak mind érvényesek: ez a mini band szalag. Érdekel, hogy milyen egy mini band edzés? Vajon milyen mini band gyakorlatok vannak?

De mi is a mini band? A mini band szalag leegyszerűsítve egy gumiszalag hurok, ezáltal egyfajta rugalmas ellenállást biztosít. A szalagok általában többféle méretben és erősségben kaphatók, így mindenki könnyen kiválaszthatja a számára vagy egy adott gyakorlathoz szükséges ellenállást. De létezik számos mini band szett is. Webshopunk kínálatában is számos miniband szettet találsz, a cikkben bemutatott Pure2Imporove mini band szettet itt találod, a Sveltus gumiszalag hurok szettet ide kattintva érheted el, a Sveltus szövetből készült mosható mini band szettért pedig kattints ide.

Mielőtt belekezdenél a cikk elolvasásába, fusd át a rövid tartalomjegyzéket:

Tipp: Ha csak a cikk egy része érdekel, akkor kattints a hozzá tartozó főcímre és a cikk legördül a számodra érdekes fejezethez!

A mini band számtalan jótékony hatással bír:

  • hozzájárul a farizom aktivizációhoz
  • javítja a mozgás koordinációt
  • fejleszti a core és csípőizmokat, ezáltal a stabilitást
  • fontos szerepet tölt be az egyensúlyérzék fejlesztésében
  • növeli a rehabilitációs gyakorlatok hatékonyságát

Kinek ajánlott a mini band szalag?

Legfőképp kezdőknek és középhaladóknak ajánljuk az eszközt, de haladó sportolók és versenyzők között is széles körben elterjedt a használata. A rugalmas ellenállás a súlyzókkal összehasonlítva teljesen más terhelést ad a szervezetnek, mivel folyamatos erőkifejtésre kényszeríti az izomzatot. Gyerekek, felnőttek és idősebbek edzésébe / tornájába, de akár rehabilitációs gyakorlatokba is egyszerűen beilleszthető, mivel a különböző erősségű mini band szalagok lehetővé teszik, hogy az egyén életkorának és egészségi állapotának megfelelő terhelést válasszunk. 

Mini band gyakorlatok otthoni edzéshez

  • plankben térdhúzás oldalra – FERDEHAS
  • oldallépegetés guggolásban - LÁB
  • csípőemelés és nyitás - FENÉK
  • oldalfekvésben nyitás nyújtott lábbal – FENÉK
  • térdemelés álló helyzetben – csípőhorpasz, has
  • evezés féltérdelésben – HÁT vagy páros karos evezés törzsdöntésben
  • hiperhajlítás superman – HÁT
  • lehúzás oldalra – KAR
  • biciklis has (lábfejeken a szalag) - HAS

Olvasnál még a szerzőtől? Szabó Eszter Réka korábbi cikkei:

Olvasnál még mini band szalaggal kapcsolatos témában? Olvasd el korábbi blog bejegyzéseinket:

 

A szerzőről:

Szabó Eszter Réka

Tanulmányaimat jórészt a Fitness Akadémián végeztem, akkor már több éves sportmúlttal a hátam mögött. Személyi edzőként és csoportos óraadóként nem csak az általános edzettségre fektetek nagy hangsúlyt, de a prevencióra és a rehabilitációra is. A mozgás és a sport elkötelezett hívének tartom magam, így szívesen kínálok segítséget mindazoknak, akik bizonytalanok, nem rendelkeznek kellő információval egy adott területen vagy hiányzik a kellő motiváció. Ha egészségesebb életre vágysz, érjük el együtt a céljaidat:

E-mail: szabo.eszter.reka[kukac]gmail.com
Tel.: 06704107528
Facebook: https://www.facebook.com#sleszterreka.szabo/

Szabó Eszter Réka

 

 

 

 

Keresés