Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

500 kalóriás HIIT edzés 1 óra alatt - videóval

Szabó Eszter Réka - személyi edző
2022. 01. 04. 16:17:00
500 kalóriás HIIT edzés 1 óra alatt - videóval

A következő blogbejegyzésünkben egy teljes testre ható, holisztikus szemléletű, magas intenzitású edzést (HIIT – High Intensity Interval Training) mutatunk be nektek, bemelegítéssel és nyújtással a teljes edzés videó 1 óra 7 perc.

Edzés idő: 1 óra 7 perc

Mire figyelj a HIIT edzés során?

Akik nincsenek hozzászokva az ilyen típusú pörgősebb edzésekhez, a következőket ajánljuk:

  • tartsatok hosszabb pihenőidőt (a videó megállításával)
  • a túl nehéz gyakorlatokat kiválthatjátok egy könnyebb verzióval vagy súlyzók elhagyásával (pl.: lábemelés helyett térdhúzás, fekvőtámasz helyett könnyített fekvőtámasz)

Az edzés típusát alapul véve figyeljünk az intenzitásra, tehát merjünk kimozdulni a komfort zónánkból. Mivel a gyakorlatok végrehajtását nem ismétlésszámban, hanem időben mérjük, így a célunk az lesz, hogy minél több ismétlést elvégezzünk adott idő alatt. Ez természetesen nem ment fel senkit a szabályos kivitelezés alól, sőt kijelenthetjük, hogy a szabályos végrehajtás elsőbbséget élvez a magasabb ismétlésszám előtt.

Amire szükséged lesz:

  • tornaszőnyeg
  • kézisúlyzó
  • víz
  • törölköző

Az edzés felépítése (a videóban minden fontos információ elhangzik a gyakorlatokkal kapcsolatban):

  1. Bemelegítés
  2. Tabata (20 sec munka / 10 sec szünet)
    1. Plank terpesz
    2. Kitörés oldalra + kézisúlyzó
    3. V-ülés 1-2-1
    4. Jack burpee
    5. Fekvőtámasz rotációval + kézisúlyzó
    6. Kitörés oldalra + kézisúlyzó
    7. Lábemelés
    8. Kézenállás
  3. Köredzés (45/40/35 sec munka / 15 sec szünet)
    1. Squat jump / hop / turn
    2. Star Jack
    3. Flutter kicks + kézisúlyzó
    4. Bicepsz / váll / tricepsz állva + kézisúlyzó
    5. Indián szökdelés
    6. Fekvőtámasz + loaded beast + térdhúzás
    7. Hasprés / Inverz hasprés
    8. Hindu fekvőtámasz
    9. Statikus guggolás + súlyzó forgatása test előtt
    10. 15 sec szünetben:
      1. 1. kör: 2 burpee
      2. 2. kör: 6 guggolás
      3. 3. kör: 10 magas térdemelés
  4. Tabata (20 sec munka / 10 sec szünet) – 2 gyakorlat váltakozik négyszer-négyszer
    1. Biciklis has
    2. Lebegő ülés
  5. Nyújtás

 

 

Hogyan tovább?

  • Ha minden eszközöd megvan az edzéshez, akkor már kezdheted is :)
  • Ha hiányzik valamilyen eszköz vagy szeretnél valami újdonságot kipróbálni, akkor szerezd be webshopunkban!

Olvasnál még a szerzőtől? Szabó Eszter Réka korábbi cikkei:

 

A szerzőről:

Szabó Eszter Réka

Tanulmányaimat jórészt a Fitness Akadémián végeztem, akkor már több éves sportmúlttal a hátam mögött. Személyi edzőként és csoportos óraadóként nem csak az általános edzettségre fektetek nagy hangsúlyt, de a prevencióra és a rehabilitációra is. A mozgás és a sport elkötelezett hívének tartom magam, így szívesen kínálok segítséget mindazoknak, akik bizonytalanok, nem rendelkeznek kellő információval egy adott területen vagy hiányzik a kellő motiváció. Ha egészségesebb életre vágysz, érjük el együtt a céljaidat:

E-mail: szabo.eszter.reka[kukac]gmail.com
Tel.: 06704107528
Facebook: https://www.facebook.com#sleszterreka.szabo/

Szabó Eszter Réka

 

 

 

 
Tartalomhoz tartozó címkék: gyakorlat haladóknak otthoni edzés

Keresés