Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

3 gyakorlat, amit ismerned kell, ha gumiszalag hurokkal szoktál edzeni

2018. 08. 09. 12:24:00
3 gyakorlat, amit ismerned kell, ha gumiszalag hurokkal szoktál edzeni

A gumiszalag hurok egy hihetetlen eszköz, ami könnyebbé teszi a fokozott ellenállású gyakorlatok kivitelezését. Mindössze a bokádat vagy a csuklódat kell a hurokba tenned és kezdődhet is az edzés. Elfelejtheted a gumiszalag csomózását, mivel ez az eszköz folytonos kialakítású. A hurok folytonossága miatt, nem kell attól tartanod, hogy a bokád vagy csuklód kiszabadul a szorításból és esetleg megrándul a hirtelen mozdulattól.

 

Mutatunk 3 olyan gyakorlatot, amit mindenképp ismerned kell, ha gumiszalag hurokkal végzed az otthoni edzést, hiszen ezek a feladatok, a legegyszerűbb ugyanakkor leghatékonyabb gyakorlatok, melyeket ezzel az eszközzel el lehet végezni.

1. Jobbra-balra lépegetés

Ajánlott eszköz: TheraBand gumiszalag hurok 20,5 cm

  • Ez a gyakorlat a combodat illetve a fenekedet nagyon szépen formálja.
  • Tedd a gumiszalag hurkot a bokádra, majd állj kisebb terpeszbe úgy, hogy enyhén behajlítod a térded
  • Ez után lép egyet jobbra majd egyet balra miközben figyelsz arra, hogy a szalag mindig feszes legyen.
  • Ismételd meg a feladatot.

2. Hátra húzás

Ajánlott eszköz: TheraBand gumiszalag hurok 20,5 cm

A feladat elvégzése lépésről lépésre:

  • A feladat kivitelezéséhez tedd a gumiszalag hurkot a bokádra
  • A karjaidat a csípődre is teheted vagy ha könnyíteni szeretnéd a feladatot, akkor fogj meg egy fix pontot pl. egy szék háttámláját.
  • Ezután a bal lábadat húzd hátra miközben a támaszkodó lábad és a törzsed is egyenes, a gyakorlat során csak a bal láb dolgozik.
  • Miután hátrahúztad a lábad tartsd meg rövid ideig ezt a pozíciót, majd engedd vissza a lábad és ismételd meg a gyakorlatot.
  • Majd jöhet a másik lábad.

Ajánlott ismétlésszám: 3-4 kör, 15-20 ismétlés

3. Lábemelés oldalsó fekvésben

Ajánlott eszköz: TheraBand gumiszalag hurok 30,5 cm

A gyakorlat elvégzésének lépései:

A feladat elvégzése segít a has, fenék és combizmok erősítésében.

  • Tedd a TheraBand gumiszalag hurkot a bokádra, majd feküdj le oldalsó fekvésbe a földre.
  • A bal kezeddel támaszd meg magad a talajon míg a jobb kezedet tedd a csípődre, vagy ha még nem tudod jól megtartani az egyensúlyod, akkor a jobb kezeddel is támaszthatod magad a tested előtt.
  • Figyelj arra, hogy a tested egyenes legyen, és a csípőd ne essen hátra a gyakorlat kivitelezése közben.
  • Emeld meg a jobb lábad úgy, hogy a szalag feszüljön, majd engedd vissza a lábad a kiinduló pozícióba és ismételd meg a gyakorlatot
  • Ezután jöhet a másik lábad.

Ajánlott ismétlésszám:

3-4 kör, 15-25 ismétlés edzettségi szintednek megfelelően

Sajátítsd el a gyakorlatokat a garantáltan prémium minőségű TheraBand gumiszalag hurkokkal, szerezz be magadnak is egyet!

TheraBand gumiszalag hurok vásárlás

Tartalomhoz tartozó címkék: gyakorlat gumiszalag hurok

Keresés