Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

5 hiba, amit ne kövess el gumiszalagos edzés közben

2018. 08. 28. 12:24:00
5 hiba, amit ne kövess el gumiszalagos edzés közben

A gumiszalagok megjelenésük óta töretlen népszerűségnek örvendenek. Az eszköz sikerének kulcsa az, hogy ideális társ otthoni és edzőtermi edzéseid alkalmával. A zsebedben is elfér és bárhová magaddal tudod vinni. 

A gumiszalag alkalmas kisebb izomcsoportok megmozgatására, amit hagyományos súlyzós edzésekkel nehézkesen vagy egyáltalán nem tudnál kivitelezni. A TheraBand gumiszalag abban különbözik más társaitól, hogy tudományosan bemért, így ki tudod számolni, hogy hány kg-nak megfelelően végzed az edzéseidet, így egy új szintre emeli a rugalmas ellenállásban rejlő lehetőségeket. Ezzel együtt pedig folyamatosan mérni tudod, hogy mennyit fejlődtél az edzések során.

Gumiszalagos edzések előtt fontos, hogy edzettségi szintednek megfelelő szalagot válassz és mindig nézd át a szalagot, az edzésed megkezdése előtt, nehogy véletlenül sérülés legyen rajta. A gumiszalagot sokféleképpen variálhatod, így ezzel az egyszerű eszközzel akár 10-20 új gyakorlatot is beépíthetsz az otthoni vagy edzőtermi edzéseidbe. Kiélheted a kreativitásod és úgy variálhatod a gyakorlatokat, ahogy csak akarod.
Pont ezért jóval sokoldalúbb kihívásokat tudsz majd adni a testednek és így gyorsabb és látványosabb lesz a változás is.

A gumiszalagos edzések hatékonysága kétségtelen, viszont van 5 hiba, amit használat során sokan elkövetnek, pedig egy kis odafigyeléssel ezeket el lehetne kerülni.

Kíváncsi vagy, hogy melyek ezek a hibák?

Kezdjük is a legelején:

1. Ne nyújtsd túl a szalagot, mivel ez balesetveszélyes.

2. Ne viselj ékszereket vagy csatos, esetleg cipzáras ruhát, amibe bele tud akadni a szalag, hiszen elszakadhat az eszköz.

3. Ha olyan feladatot végzel, amihez rögzíteni kell a szalagot, használd a TheraBand ajtórögzítőjét, ami stabilan tartja az eszközt, nem dörzsöli ki a szalagot, és biztonságos megoldást nyújt az ilyen jellegű edzésekhez.

Eredeti TheraBand tartozékok gumiszalaghoz és gumikötélhez!

4. Szabadtéri edzések során, ne tekerd a szalagot fa vagy más olyan eszköz köré, ami sérülést okozhat a szalagon, használd inkább a kiegészítő eszközöket.

5. A szalagot a gyakorlatok kivitelezése során ajánlott a megfelelő módon használni és a kezünkre vagy lábukra rögzíteni. Ehhez a gumiszalag gyakorlat füzet nagyszerű segítséget nyújt. Ha téged is érdekel ez a gyakorlat füzet, akkor itt tudsz feliratkozni ahhoz, hogy megkapd

Az edzéseid után mindenképp érdemes időt szánnod arra, hogy a szalagodat megfelelően ápold. Mivel ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a szalag sokáig edzéseid részét képezze.

 

Mit kell tenned?

Nem kell félórás ápolási procedúrára gondolnod, elég mindössze pár percet szánnod a szalagodra és tökéletes állapotban tudod tartani akár évekig. Mindössze egy kis hintőporra van szükséged, amivel beszórod az edzések után a szalagot és máris készen áll a szalag az újabb edzésekre. A hintőpor segít felszívni a szalagon maradt esetleges izzadságot, meggátolja, hogy a gumiszalag berepedezzen és összeragadjon.

Figyelj oda edzéseid során az itt bemutatott hibákra és garantáltan biztonságosabb és hatékonyabb edzéseket tudsz végezni!

Ha még nincs edzettségi szintednek megfelelő TheraBand gumiszalagod, akkor érdemes beszerezned egyet, amivel növelheted az otthoni vagy edzőtermi edzéseid hatékonyságát. 

Tartalomhoz tartozó címkék: gumiszalag gyakorlat

Keresés