Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

3+1 hatékony otthoni bicepsz edzés férfiaknak

2018. 07. 20. 14:55:00

Mindössze egy TheraBand gumiszalagot kell beszerezned és máris kezdődhet a bicepsz edzése.

A bicepsz az egyik leggyakrabban edzett izomcsoport és ez az a terület, amely nyáron mindig kilátszik a póló alól. Te is szép és izmos vállakat és karokat szeretnél?

Nem kell edzőterembe járnod ahhoz, hogy formás karjaid legyenek, létezik ugyanis pár hatékony otthon elvégezhető gyakorlat melynek segítségével te is fejlesztheted bicepszed.

Nem szeretsz edzőterembe járni mert úgy gondolod, hogy drága az edzésnek ezen formája, nem szereted ha mások néznek edzés közben, vagy épp zavar mások jelenléte és szívesebben edzel egyedül? Esetleg annyira be vagy táblázva mindennapjaid során, hogy pont az edzés az amit kihagysz a nap végén, mert már fáradt vagy. Te is ezeknek a csoportoknak valamelyikében tartozol?

Akkor mutatunk neked 3+1 remek gyakorlatot, melyet otthonod kényelmében tudsz elvégezni és mindössze egy TheraBand gumiszalagra van szükséged a gyakorlatok hatékony kivitelezéséhez.

1. gyakorlat: Bicepsz állva

Így végezd a gyakorlatot:

  • Állj rá mindkét lábaddal a Theraband gumiszalagra, és fogd meg a szalag két végét a kezeddel.
  • A kezed legyen közvetlenül a tested mellett leengedve.
  • Hajlítsd be a könyököd és húzd felfelé a szalagot, majd térj vissza a kiinduló pozícióba.

2. gyakorlat: Bicepsz edzés rögzített gumiszalaggal

  • A feladatot úgy kezd, hogy körülbelül derék-váll magasságban a gumiszalagot rögzíted, úgy hogy az a gyakorlat végzése során ne tudjon elmozdulni.
  • Állj meg a kirögzített szalaggal szemben, majd fordulj el 90 fokot jobbra, és a szalag mindkét végét fogd meg a jobb kezeddel és a karodat vállmagasságban nyújtsd ki.
  • Hajlítsd be a karodat, úgy hogy a karod a tested vonalából ne mozduljon ki, csak a könyököd mozog, a karod többi része mozdulatlan a gyakorlat kivitelezése közben.

3. gyakorlat: Fekvőtámasz gumiszalaggal

A mindenki által jól ismert fekvőtámasz is elvégezhető gumiszalaggal, így még hatékonyabb lesz a feladat kivitelezése.

Hogyan csináld a feladatot:

  • Tekerd a gumiszalag végét a kézfejedre, majd tedd a szalagot a hátad mögé úgy, hogy a szalag feszüljön.
  • Majd menj le fekvőtámasz pozícióba és a szokásos módon végezd el a fekvőtámaszt
  • A feladatot ismételd meg az edzettségi szintednek megfelelően.

 

+1. gyakorlat: Hátra húzás gumiszalaggal

  • Fogd meg a gumiszalagot mindkét végén és emeld a kezed a vállad magasságába.
  • Enyhén hajlítsd be a karod, és húzd szét a gumiszalagot úgy, hogy a könyököd a vállad magasságában maradjon.
  • Ezután térj vissza a kiinduló pozícióba, majd ismételd meg a feladatot edzettségi szintednek megfelelően. 

A gyakorlatok elvégzése után ne feledkezz meg az izomcsoport nyújtásáról.

Szerezz be te is egy olyan TheraBand gumiszalagot, ami edzettségi szintednek megfelelő és máris kezdődhet a bicepsz és felsőtest edzés!

Tartalomhoz tartozó címkék: gumiszalag gyakorlat

Keresés