Keresés

Bankkártyás fizetés

100% kényelem.
Webáruházunkba a CIB Bank biztonságos bankkártyás fizetése került beépítésre.

GYORS KERESÉS

Thera-Band
erősítő gumiszalag
dinamikus ülőpárna
fitness labda
gimnasztikai labda
vízi eszköz
pilates
tornaszőnyeg
gyógytorna eszközök
SMR henger
Trigger Point
BioTechUSA
gumikötél
Equa kulacs
66fit
Masszírozó eszközök
Kineziológiai tape
golfkönyök
teniszkönyök
kineziológiai tapasz
Masszázs henger
Erősítő gumikötél
CLX Consecutive Loops
TheraBand
Biofreeze
TheraPearl
Vérnyomásmérő
drRiedl
Kigelia Africana
Vércukor
CLX
Polar

Erősítő gumikötelek

  • Thera-Band® márka már több, mint 30 éve bizonyítottan egyedülálló a fokozatos ellenállású gumikötelek gyártásában
  • tudományosan tesztelt gyakorlatok hatékony izomerősítők a fitnesz és a mozgásterápia bármely területén
  • természetes latexből (gumiból) készült, különböző színű kötelek különböző erősségűek
Hogyan válasszunk életkorunknak és edzettségi állapotunknak megfelelő erősségű kötelet? Hogyan használjuk helyesen? Mire ügyeljünk tornázás közben? Hogyan tároljuk? Melyik kiszerelést válasszuk?

Ismertető

Hogyan válasszunk életkorunknak és edzettségi állapotunknak megfelelő erősségű gumikötelet? 

  • Thera-Band® márka egyedülálló a fokozatosan növekvő ellenállású gumikötelek létrehozásában
  • a gumikötél ellenállása és a kifejtett izomerő függ a kötél nyújtásának százalékos mértékétől   
  • kiszámíthatjuk, hogy az általunk végzett gyakorlatnál  az ellenállás mennyi kg-nak felel meg

Például egy 50 cm hosszúságú piros gumikötelet 100 cm-re nyújtunk, a nyújtás százalékos aránya 100% és az ehhez szükséges erő 1,8 kg-nak felel meg.

A gumikötél színének és  helyes erősségének kiválasztása az egyén edzettségének megfelelően történik. Azt jelenti, hogy egy gyakorlatot legalább 10-15x tudunk megismételni, anélkül, hogy megerőltetnénk magunkat.

AJÁNLÁSAINK:

sárga    óvodáskor, idősebbek

piros     alsó tagozatúak, gyengébb erőnlétű nők, férfiak

zöld      felső tagozatúak, középiskolások, általános kondíciójú nők, férfiak

kék       középiskolás fiúk, edzett lányok, edzett nők, férfiak

fekete   sportolók

ezüst    élsportolók 

arany    testépítők

Hogyan fogjuk meg helyesen a gumikötelet?

A gumikötelet mindig duplán tekerjük a kezünk vagy a lábunk köré, így megakadályozzuk a  kicsúszását. 

képek- egyoldali fogás + láb + tartozékok

Mire figyeljünk torna közben?

A gyakorlatok megkezdése előtt győződjünk meg arról, hogy a gumikötélen nem található-e sérülés, a balesetek elkerülése érdekében.

A gumikötél legyen mindig  megfeszített állapotban, mert ekkor hatékony a gyakorlat.

A mozdulatokat mindig lassan végezzük!

Ügyeljünk a helyes testtartásra!

Az edzést fájdalommentesen kell végeznünk, amennyiben fájdalom lépne fel tartsunk egy kis szünetet, vagy váltsunk gyengébb kötélre.

A gyakorlatokat jobb és bal oldalon egyaránt végezzük el.

Ha a gyakorlatok már könnyedén végezzük, vagy növeljük a gyakorlatok számát és az edzések gyakoriságát vagy váltsunk erősebb gumikötélre.

 

Hogyan tároljuk?

A gumikötelet óvjuk direkt napfénytől, hőtől és éles tárgyaktól.

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz


Google PageRank